Studiu de caz

Microsoft – Campania de lansare a Internet Explorer 9

 

 

 

Lansam in curand Internet Explorer 9, cum putem crea buzz pozitiv si convinge oamenii sa-l testeze?

 

 

Construim o pagina dedicata pe HotNews.ro si apelam la interesul cititorilor pentru stiinta si inovatie. (Stiam deja ca multi dintre cei 1,4 milioane de cititori HotNews.ro sunt pasionati de aceste domenii; e suficient sa le cititi comentariile la articolele despre acceleratorul de particule!). Lansam competitia. Oricine poate propune o idee, dar doar cei care descarca si Internet Explorer 9 pot castiga un premiu.

 

 

“Neuronal Human Interface (NHI) este o interfata intre mediului cybernetic si creierul uman. In viitor, toate dispozitivele industriale/comerciale vor fi conectate la o retea globala, cu diferite nivele de acces si contorizare folosire inteligenta din alte surse. Aceasta retea foloseste inteligenta creierelor umane in momentul in care ea nu este folosita. NHI va avea si capabilitatile de filtrare si citire a gandurilor (inclusiv “aredre” a celor negative), comunicare, petrecere a timpului liber si va putea fi configurata mental si de catre utilizator, avand totusi un set substantial de reguli implementate standard, conform cu reglementari clare. HNI inlocuieste total orice dispozitiv actual gen laptop, telefon, ipad, iphone, atm, pos, conectarea la retele wireless, tv, sisteme audio etc.” - Cosmin Dumitran, unul dintre participantii la concurs.

 

 

Aproape 40 000 de persoane au vizitat pagina campaniei. 324 de idei au intrat in finala concursului de tehnologii ale viitorului.

Proiecte asemanatoare
Blog
13 apr
Despre Super Bowl si publicitate
admin
citeste mai mult
contacteaza-ne Abonare newsletter