Studiu de caz

“Ramai cu mine”, exclusiv la HBO

Ramai cu mine 3

Brief

 

 

“Ramai cu mine”, cel de-al doilea serial original produs de HBO Europe in Romania si a aparut pe micile ecrane incepand cu data de 1 decembrie. “Ramai cu mine” este¬† un serial intens si emotionant, care urmareste relatiile complexe dintre oameni si incercarile lor. Campania are drept scop popularizarea celui mai recent serial produs de HBO in Romania.

 

 

Idee

 

 

Realizarea unei campanii multimedia si de continut prin care promovam filmul si incercam sa familiarizam cititorii cu actorii distribuiti in serialul produs de HBO.

 

 

Materiale publicate:

 

 

Material text: Ramai cu mine, un serial despre relatiile complexe dintre oameni. Din 1 decembrie, la HBO

Infografic: INTERACTIV Tu cum iubesti?

Material text: Despre atractie, speranta si deznadejde in 80 de minute

Material text: Provocari si recompense. Din culisele serialului “Ramai cu mine”

 

 

Rezultate

 

  • Elementele campaniei au avut peste 9 milioane de afisari pe www.hotnews.ro.
  • Materialele publicate au strans peste 22.000 de vizualizari si fiecare dintre ele a depasit media vizualizarilor a articolelor de pe hotnews.ro.
  • Interactivitatea cu publicul a fost ridicata: peste 31.500 de Hovers si 760 de Click-uri pe punctele de interactivitate din articole.
Proiecte asemanatoare
Blog
13 apr
Despre Super Bowl si publicitate
admin
citeste mai mult
contacteaza-ne Abonare newsletter