Studiu de caz

Nikon – Sunt Nikon pe Facebook

 

 

 

Avem un brand de referinta in industria foto si o comunitate foarte activa de pasionati de fotografie. Cum poate deveni marca Nikon un simbol al acestei comunitati?

 

 

Cream o aplicatie de Facebook in care fanii Nikonisti pot urca imagini. Se pot efectua elemente basic de editare si se adauga o eticheta (Sunt – Nikon). Poza urcata poate fi trimisa prietenilor, pentru a o vota. Cea mai votata poza castiga un premiu.

 

 

Atat pentru a participa (urca imagini) cat si pentru a vota, aplicatia cere utilizatorului sa dea Like pe pagina (strangere fani). De asemenea, accesul la aplicatie se face prin solicitarea datelor personale ale utilizatorului (Nume, Locatie, Interese, adresa de email etc.).

 

 

Campania a inceput pe data de 10 iunie, cu 15.970 de fani Nikon. Pe 28 iunie, pagina avea 46.019 fani, iar numarul total de imagini primite de la utilizatori era de 5768, cu 29.623 utilizatori inscrisi si 55.452 de voturi.

Proiecte asemanatoare
Blog
13 apr
Despre Super Bowl si publicitate
admin
citeste mai mult
contacteaza-ne Abonare newsletter