Studiu de caz

MedLive – Platforma de educatie medicala

 

 

 

Vrem sa educam oamenii despre pericolele medicamentelor luate fara prescriptia medicului, sa consolidam brandurile personale ale medicilor nostri, sa facem o campanie care nu a mai fost facuta in online de catre alte companii medicale din Romania, sa crestem awareness-ul marcii si vanzarile…

 

 

Angajam o echipa de 3 editori full-time. Construim o platforma de continut pe teme medicale sub brandul MedLive, cu sloganul “In direct din sala de operatie”. O lansam cu o transmisiune in direct a unei nasteri prin cezariana (prima din Europa!). Timp de doi ani continuam sa adaugam zilnic noi articole, construim un forum medical, adaugam 7 bloguri specializate, social media, si campania inca merge!

 

 

104 000 de vizualizari si 290 de comentarii la transmisiunea in direct a nasterii

 

 

In fiecare luna, platforma MedLive este vizitata de 180 000 de ori de catre 80 000 de vizitatori unici, cu un total de 270 000 de vizualizari.

Proiecte asemanatoare
Blog
13 apr
Despre Super Bowl si publicitate
admin
citeste mai mult
contacteaza-ne Abonare newsletter