Studiu de caz

ENEL – Magia muzicii clasice

 

 

Brief si solutie

 

ENEL si-a dorit sa comunice calitatea de sponsor principal al Festivalului George Enescu, cel mai prestigios eveniment muzical al anului in Romania. Compania sustine muzica de elita / cultura muzicala si prin asocierea cu Orchestra dell’Accademia Nazionale di Santa Cecilia.

 

 

Idee

 

Am creat o serie de materiale vizuale usor de parcurs si inteles care explica secretele unui domeniu elitist! Am evitat tonul didactic si am raspuns in schimb la curiozitati legate de muzica clasica:

 

Care au fost inceputurile? E nevoie cu adevarat de un dirijor? De ce se asaza instrumentele intr-un fel anume pe scena? Exista un efect ascuns al muzicii clasice asupra intelectului?

 

 

 

Highlight

 

Campania “Magia muzicii clasice”  a avut ca elemente de promovare un articol text (Ma simt Superman) si trei ilustratii interactive. Cele trei ilustratii au fost: Cum functioneaza o orchestra simfonica, O scurta istorie a emotiei umane si Efectele ascunse ale muzicii clasice.

 

 

Rezultate

 

Rezultatele au fost spectaculoase, acest proiect fiind pe primul loc in topul proiectelor multimedia realizate de Smile Media in 2013. Elementele campaniei au adunat un numar de peste 1.900.000 de afisari pe HotNews.ro si peste 809 like-uri si 116 share-uri. Daca mai adaugam la aceste cifre si interactiunea cititorilor, peste 62.000 de hovers si 11.478 de clicks si faptul ca in social media a avut un reach de 25.000 de oameni, putem discuta de o campanie de succes.

 

 

Proiecte asemanatoare
Blog
13 apr
Despre Super Bowl si publicitate
admin
citeste mai mult
contacteaza-ne Abonare newsletter