Studiu de caz

Mesaje Dolce ca in filme – Romtelecom

 

 

 

 

 

Romtelecom si-a dorit cresterea numarului de fani ai paginii de Facebook si in acelasi timp crearea unei campanii legate de „luna femeilor“ – martie.

 

 

 

 

 

Cream o aplicatie de Facebook care le permite utilizatorilor sa-si declare dragostea pentru femeia iubita, fie ea prietena, sotia, mama sau sora. Inainte de a trimite mesajul, fiecare user trebuie sa devina fan al paginii Romtelecom. Cel mai frumos mesaj este premiat zilnic cu un buchet de flori trimis catre destinatarul mesajului, iar la finalul campaniei, cel mai votat mesaj primeste un iPad.

 

 

 

 

 

Numarul fanilor paginii Romtelecom a crescut progresiv. Fiecare participant a dat like, apoi, mesajul trimis persoanei iubite a fost postat pe wall-ul ei personal generand engagement suplimentar.

 

 

Campania „Mesaje Dolce ca in filme“ s-a bucurat de 200 de mesaje afisate zilnic. Numarul fanilor pe pagina de Facebook a Romtelecom a crescut cu peste 600.

Proiecte asemanatoare
Blog
13 apr
Despre Super Bowl si publicitate
admin
citeste mai mult
contacteaza-ne Abonare newsletter