Studiu de caz

Campanie Ticket Restaurant – Edenred

Brief

 

 

Derularea unei campanii pentru achizitia de clienti noi pentru produsul Ticket Restaurant. Publicul vizat este reprezentat de firme mici si mijlocii (3-50 angajati) care nu acorda in prezent tichete de masa, nu cunosc avantajele sistemului tichetelor de masa si au angajati cu contract individual de munca.

 

 

Solutie

 

 

Cream o campanie pe ideea: Fiecare luna in care nu folosesti tichete de masa e o luna in care pierzi bani”. Punem accent pe avantajele fiscale (genereaza economii), pe efectele pozitive ale acordarii tichetelor de masa atat asupra angajatorului, cat si a angajatului. Campania urmareste 2 directii: informare (prin content multimedia) si performance (pentru generare de lead-uri).

 

 


Elemente campanie

  • Realizarea si promovarea unei video-animatii, a unui video-testimonial, a unui interviu cu un consultant de business si a unui advertorial.
  • Promovare prin Google Network Display, Youtube si inRead.
  • Direct mailing catre publicul-tinta.

 

 

 

Materiale publicate in cadrul campaniei:

 

 

Proiecte asemanatoare
Blog
13 apr
Despre Super Bowl si publicitate
admin
citeste mai mult
contacteaza-ne Abonare newsletter