Blog
joi, aprilie 13th, 2017 | 0 comentarii

Despre Super Bowl si publicitate

Super Bowl strange anual numerosi telespectatori pentru campionatul national de fotbal(NFL).

Editia a 51-a Super Bowl 2017 a adunat peste 111 milioane de telespectatori pe canalul american FOX. Potrivit Prosper Insights si Analytics, 17.7% dintre adulti spun ca reclamele sunt cea mai importanta parte a evenimentului. Transmisia TV reprezinta o oportunitate de aur pentru marketing pentru a atinge un public tinta mai mare de o suta de milioane de telespectatori, iar o oportunitate ca aceasta nu este ieftina.

Potrivit Variety, un anunt de 30 de secunde in acest an poate costa oriunde intre 5 milioane de dolari si 5,5 milioane. Acest cost nu depinde de cele doua echipe care joaca la data de 5 februarie, la NRG Stadium din Houston.

Cea mai vizionata reclama a fost cea de la Budweiser “Born the Hard Way” cu 8,2 milioane de vizualizari. Spotul de 60 de secunde a costat nu mai putin de 9,8 milioane de dolari.

Creat de Anomaly New York spotul spune povestea lui Adolphus Busch, co-fondator al companiei-mama Budweiser, Anheuser-Busch, privind imigratia sa in America din Germania 1857. Reclama a starnit multe controverse, o parte din public considerand mesajul mult prea politizat.

Va lasam mai jos o selectie de reclame difuzate in timpul Super Bowl-ului

Contributie de Diana Budurea

Comentarii (0)

Lasa si tu un comentariu

*
*

Categorii
Blogroll
contacteaza-ne Abonare newsletter